کلبه عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





باورم

نمی تونم باور کنم که دستات تو دست من نیست نمی تونم باور کنم که چشمات نگاش به من نیست نمی تونم باور کنم قلبت برای من نیست اخه تو رازمی زندگی ساز منی نمی تونم باور کنم که خندت برای من نیست هی هی دل دیونه نمی دونم که می تونم نگاه کنم جای خالیتو نمی تونم که می تونم فراموش کنم خاطراتمون نمی دونم که نمی تونم زنده باشم به یاد اون که میخواستم مثل من راستم لحظه مستی مثل عهدی هستی هی هی دل دیونه من تنها توی دنیا واسه غم ها میخونم عاشقونه تک تنها تا که یک روز تو بیایی واسه موندن میمونم عاشقونه حتی فردا همیشه مثل این بوده یه نفر تنها منتظر برای خواب بی فردا اگه عاشقی یه رازه واسه آدما نیازه چرا بازیچه ما عاشق ترانه سازه اگه عاشقی یه حسه یه کتاب پر قصه چراتا فصل اخر پرتنهایی و غصه وقتی آدما حقیقت حاظرا برای هیچ پوچ این دنیا بمیرند بعضی آدما دورنگن صبحا از خواب پامیشن نقاب به صورت میبندن تازگی شده بهونه واسه دست آدمای پوچ هرز این زمونه عاشقی شده یه بونه واسه ظاهر سازی نفس هوس باز زمونه بهارم گر با تو باشم و پائیزم گر بی تو باشم عابرم گر راهی باشم عاشقم از عشق تو من دیگه خسته شدم اینجا ترانه بازیه اخه نادیدن گفتن چه ترانه سازیه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط در 9:25 بعد از ظهر | |