کلبه عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





من صبورم اما....

مَن صبورم اَما . . .

به خُدا دَست خُودم نيست اَگر مي رَنجم

اَگر شادي زيباي تو را به غَم غُربت چشمان خودم ميبندَم

تو نمي داني چقَدر با هَمه ي عاشقي ام مَحزونم

و به ياد هَمه ي خاطرهات مثل يک شَبنم اُفتاده به خاک مغمونَم

مَن صبورم اَما . . .

بي دَليل اَز قَفس کُهنه ي شَب مي تَرسَم

بَي دَليل اَز هَمه تيرگي تَلخ غُروب و چراغي که تو را اَز شَب مَتروک دلم دور کند ميتَرسَم

مَن صَبورم اَما . . .

اين بُغض گران صَبر نمي دَاند چيست . . .



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت20:10---10 مرداد 1391
سلام ...وب جالبی داری ...اگه دوست داری با سایت ما تبادل لینک داشته باشی ..یه سری به من بزن ..
تبادل لینک هوشمند:
http://kpnu-csc.ir/link/
افزایش بازدید و پیج رنگ سایت شما
انجمن کامپیوتر پیام نور شهرستان کاشمر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط در 8:27 بعد از ظهر | |